Blog

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Czym są pliki „cookies”?

Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych Użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików „cookies”?

W cookies znajdują się niezbędne informacje do prawidłowego funkcjonowania serwisu, w szczególności procesu autoryzacji (logowania), uproszczenia operacji związanych z lepszym dopasowaniem serwisu do potrzeb Użytkownika, tworzenia statystyk oglądalności oraz w przypadku realizacji dodatkowych funkcjonalności serwisu np. liczników, sond, sklepów internetowych. Informacje zawarte w cookies mogą być odczytywane wyłącznie przez serwer, który je utworzył.

Jakich plików „cookies” używamy?

Powszechnie stosowane są dwa rodzaje plików cookie – sesyjne oraz stałe. „Cookies” sesyjne, to pliki tymczasowe, które pozostają na urządzeniu użytkownika do momentu wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki. „Cookies” stałe pozostają w pamięci urządzenia użytkownika przez czas określony w ich parametrach lub do momentu ich ręcznego usunięcia.

Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Warunkiem działania „cookies” jest ich akceptacja w przeglądarce oraz ich nie usuwanie. Większość przeglądarek, z których można korzystać na komputerach, smartfonach czy innych urządzeniach, domyślnie akceptuje pliki „cookies”. Można zmienić te zasady w ustawieniach przeglądarki, najczęściej w zakładce Prywatność. Użytkownik może zablokować automatyczną obsługę plików cookie bądź ustawić, aby przeglądarka informowała o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w zakładce Pomoc w menu przeglądarki. Prosimy jednak pamiętać, że wyłączenie plików „cookies” może mieć wpływ na wyświetlanie naszej strony oraz na możliwość korzystania z niektórych jej funkcjonalności.

Gwarantujemy, że „cookies”, których używamy mają na celu jedynie poprawę działania serwisu, nie śledzą Użytkownika, nie są wykorzystywane do analizy pod kątem dostarczania Użytkownikowi sprofilowanych reklam lub innych celów marketingowych oraz nie zapisują informacji o stronach, które Użytkownik odwiedził w Internecie.

Uwaga! Na naszej stronie internetowej mogą znajdować się odwołania do innych serwisów internetowych, które stosują własne polityki prywatności. Rekomendujemy zapoznanie się z każdą z takich polityk, ponieważ szablon4u.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za zasady zachowania prywatności obowiązujące na tych serwisach.

Wyrażenie zgody na przechowywanie plików „cookies” i dostęp do informacji w nich zawartych.

Przechowywanie plików „cookies” i dostęp do informacji w nich zawartych wymaga zgody Użytkownika. Użytkownik może wyrazić zgodę, o której mowa w zdaniu poprzedzającym za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym przez niego urządzeniu. Takim oprogramowaniem jest przeglądarka internetowa. Najczęściej oprogramowanie przeznaczone do przeglądania stron www (przeglądarka internetowa) domyślnie zezwala na przechowywanie plików „cookies” na urządzeniu użytkownika dlatego prosimy o sprawdzenie ustawień swojej przeglądarki. Informacja o zmianie tych ustawień jest przedstawiona poniżej.

Mozilla Firefox

W menu Narzędzia wybierz Opcje, a następnie zakładkę Prywatność. Tam możesz wyłączyć zapisywanie plików cookies w ogóle, bądź usunąć pojedyncze "ciasteczka".

Google Chrome

W menu w prawym górnym rogu przeglądarki wybierz Narzędzia oraz Wyczyść dane przeglądania... Tam możesz usunąć wszystkie pliki cookies, a także, klikając Więcej informacji, przejść do strony pomocy, z której dowiesz się jak dotrzeć do zaawansowanych ustawień plików cookies.

Internet Explorer

W menu Narzędzia wybierz Opcje internetowe, a następnie zakładkę Prywatność. Suwakiem możesz zmieniać ogólny poziom prywatności. Możesz też określać warunki dla poszczególnych serwisów internetowych po kliknięciu przycisku Witryny.

Opera

Otwórz menu Opera i wybierz Ustawienia, a następnie Wyczyść historię przeglądania... Tam możesz usunąć pliki cookies, a także przejść do szczegółowych ustawień klikając przycisk Zarządzaj ciasteczkami...

Apple Safari

W menu Safari wybierz Preferencje, a następnie zakładkę Prywatność, gdzie możesz zarządzać plikami cookies.

Help Desc dla Joomla

RSTickets!Pro to profesjonalny system pomocy typu 'Help Desk', który zapewnia wysoki poziom personalizacji i zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby związane z obsługą klienta. System biletów pomocy ułatwia szybką i sprawną obsługę klientów. RSTickets!Pro jest domyślnie wyposażony w zintegrowany system bazy wiedzy, umożliwiający personelowi zmniejszenie czasu odpowiedzi i zwiększenie wydajności.

  • Klienci mogą przesyłać pytania bez logowania się - wystarczy podać imię i adres e-mail. Po pomyślnym przesłaniu informacji automatycznie jest tworzone dla nich konto, a poświadczenia są wysyłane na podany adres e-mail.
  • Wraz z każdym biletem są przechowywane dodatkowe informacje o klientach - IP, używana przeglądarka, czy był zalogowany, czy nie.
  • Jeśli masz rozbudowaną firmę i masz odrębne działy zajmujące się odrębnymi wyrobami, to w RSTickets!Pro każdy dział może mieć własny zestaw pól niestandardowych - dzięki czemu możesz otrzymywać ważne i istotne informacje dla wybranego działu.
  • RSTickets!Pro wprowadza równoważenie obciążenia przy przydzielaniu biletów pracownikom. Przydział biletów (spraw do rozwiązania) może być wykonywanie statycznie (czyli ręcznie przez administratora) lub automatycznie. Automatyczne ustawienie sprawdza, który pracownik posiada najmniejszą liczbę otwartych biletów i przydziela mu kolejne zadania.
  • Domyślnie RSTickets!Pro stosuje trzy typy priorytetów (niskie, normalne, wysokie) oraz trzy typy stanów (otwarte, zawieszone, zamknięte).
  • Pulpit nawigacyjny jest dostępny zarówno dla klientów, jak i dla pracowników, za jego pomocą można szybko uzyskać dostęp do wszystkich obszarów pomocy klienta - dodawać nowe bilety, przeszukiwać je, wyświetlać własne bilety lub przeszukiwać bazę wiedzy. Przeszukiwanie bazy wiedzy wykonywane jest przez AJAX i prezentuje efekty w locie, zwiększając zadowolenie użytkownika. Bazy wiedzy są miejscem przechowywania artykułów - na przykład często zadawane pytania. Zaletą korzystania z bazy wiedzy jest łatwość wyszukiwania odpowiedzi. Baza wiedzy umożliwia nieograniczoną liczbę poziomów zagnieżdżania kategorii, artykułów i metatagów. Kategorie i artykuły mogą być ustawione na prywatne, tak aby były widoczne tylko dla pracowników.
  • Każda wiadomość wysyłana przez RSTickets!Pro może być dostosowywana za pomocą Twojego ulubionego edytora WYSIWYG - nie musisz edytować żadnych plików ani wpisywać żadnego kodu, to tak proste, jak edytowanie artykułu. Poczta elektroniczna ma wbudowane wsparcie dla wielu języków (bez potrzeby korzystania z komponentów innych firm, takich jak Falang) - wystarczy wybrać język, w którym chcesz edytować wiadomości.

RSTicket!Pro usprawni obsługę twoich klientów, co zaowocuje ich zadowoleniem i być może zwiększonymi zakupami na Twojej stronie internetowej opartej o CMS Joomla. Jeśli wykupisz u nas subskrypcję to uzyskasz zniżkę na zakup tego komponentu.

Wybierz darmową subskrypcję FREE i przetestuj szablon Subskrybuj