Blog

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it. Learn more

I understand

Cookies

A Cookie file is – according to Wikipedia - a small piece of data sent from a website and stored in a user's web browser while a user is browsing a website. When the user browses the same website in the future, the data stored in the cookie can be retrieved by the website to notify the website of the user's previous activity. Cookies were designed to be a reliable mechanism for websites to remember the state of the website or activity the user had taken in the past. This can include clicking particular buttons, logging in, or a record of which pages were visited by the user even months or years ago. More information on that topic can be find on Wikipedia.

Purposes of storage and gaining access to cookies:

  • Website personalisation (for example: saving font size, sight challenged version of website or template version)
  • Saving data or user’s decisions (for example: no need to enter login and password on every website, remembering login during the next visit, keeping information on products added to cart)
  • Social websites integration (for example: displaying your friends, fans or post publishing on Facebook or Google+ directly from the website)
  • Adjusting adverts that are display on the website
  • Creating website’s statistics and flow statistics between different websites

Below one can find links to sources showing how to set the conditions of storage and gaining access to cookies already stored in user’s device for the most popular internet browsers.

  • Firefox
  • Chrome
  • Internet Explorer
  • Opera
  • Safari

Due to vast number of technological solutions it is not possible to publish clear guidelines how to set the conditions of storage and gaining access to cookies using settings of all available devices and software installed on them. However, in most cases, select "Tools" or "Settings" and there find the section that corresponds to the configuration settings for cookies or for the management of privacy. Detailed information is usually provided by the manufacturer of the device or browser in a manual or on their website.

Help Desc dla Joomla

RSTickets!Pro to profesjonalny system pomocy typu 'Help Desk', który zapewnia wysoki poziom personalizacji i zaspokoi wszystkie Twoje potrzeby związane z obsługą klienta. System biletów pomocy ułatwia szybką i sprawną obsługę klientów. RSTickets!Pro jest domyślnie wyposażony w zintegrowany system bazy wiedzy, umożliwiający personelowi zmniejszenie czasu odpowiedzi i zwiększenie wydajności.

  • Klienci mogą przesyłać pytania bez logowania się - wystarczy podać imię i adres e-mail. Po pomyślnym przesłaniu informacji automatycznie jest tworzone dla nich konto, a poświadczenia są wysyłane na podany adres e-mail.
  • Wraz z każdym biletem są przechowywane dodatkowe informacje o klientach - IP, używana przeglądarka, czy był zalogowany, czy nie.
  • Jeśli masz rozbudowaną firmę i masz odrębne działy zajmujące się odrębnymi wyrobami, to w RSTickets!Pro każdy dział może mieć własny zestaw pól niestandardowych - dzięki czemu możesz otrzymywać ważne i istotne informacje dla wybranego działu.
  • RSTickets!Pro wprowadza równoważenie obciążenia przy przydzielaniu biletów pracownikom. Przydział biletów (spraw do rozwiązania) może być wykonywanie statycznie (czyli ręcznie przez administratora) lub automatycznie. Automatyczne ustawienie sprawdza, który pracownik posiada najmniejszą liczbę otwartych biletów i przydziela mu kolejne zadania.
  • Domyślnie RSTickets!Pro stosuje trzy typy priorytetów (niskie, normalne, wysokie) oraz trzy typy stanów (otwarte, zawieszone, zamknięte).
  • Pulpit nawigacyjny jest dostępny zarówno dla klientów, jak i dla pracowników, za jego pomocą można szybko uzyskać dostęp do wszystkich obszarów pomocy klienta - dodawać nowe bilety, przeszukiwać je, wyświetlać własne bilety lub przeszukiwać bazę wiedzy. Przeszukiwanie bazy wiedzy wykonywane jest przez AJAX i prezentuje efekty w locie, zwiększając zadowolenie użytkownika. Bazy wiedzy są miejscem przechowywania artykułów - na przykład często zadawane pytania. Zaletą korzystania z bazy wiedzy jest łatwość wyszukiwania odpowiedzi. Baza wiedzy umożliwia nieograniczoną liczbę poziomów zagnieżdżania kategorii, artykułów i metatagów. Kategorie i artykuły mogą być ustawione na prywatne, tak aby były widoczne tylko dla pracowników.
  • Każda wiadomość wysyłana przez RSTickets!Pro może być dostosowywana za pomocą Twojego ulubionego edytora WYSIWYG - nie musisz edytować żadnych plików ani wpisywać żadnego kodu, to tak proste, jak edytowanie artykułu. Poczta elektroniczna ma wbudowane wsparcie dla wielu języków (bez potrzeby korzystania z komponentów innych firm, takich jak Falang) - wystarczy wybrać język, w którym chcesz edytować wiadomości.

RSTicket!Pro usprawni obsługę twoich klientów, co zaowocuje ich zadowoleniem i być może zwiększonymi zakupami na Twojej stronie internetowej opartej o CMS Joomla. Jeśli wykupisz u nas subskrypcję to uzyskasz zniżkę na zakup tego komponentu.

Wybierz darmową subskrypcję FREE i przetestuj szablon Subskrybuj